ضرورت بسیج همگانی برای تحقق شعار سال مطرح شده توسط مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس دوشنبه 02 فروردین 1400 - 23:34
ضرورت بسیج همگانی برای تحقق شعار سال مطرح شده توسط مقام معظم رهبری

یوسف شاکر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، بر لزوم شکل‌گیری بسیج همگانی در کشور برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال مبنی بر«تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» تاکید و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از درایت و بینش عمیقی برخوردار است و تجربه ۴۲ ساله برای سکانداری نظام اسلامی را دارند بنابراین با در نظر گرفتن آینده و مصالح کشور عنوان سال را انتخاب می‌کنند، پس لازم است که اقشار مختلف مردم برای جامه عمل پوشاندن به این شعار همت کنند.

وی  ضمن تاکید بر اینکه منویات رهبر معظم انقلاب و عنوان سال نباید فقط در قالب یک شعار باقی بماند، ادامه داد: شعارهای سال در واقع اولویت‌هایی هستند که باید در بدنه اجرایی کشور مورد توجه قرار گیرند، تا مشکلات کشور حل شود.

وی با اشاره به اینکه، در طول یک دهه گذشته شعار سال موضوعات اقتصادی بوده است، گفت: همچنین ایشان در طول فرمایشات مختلف موضوع حمایت از تولید را مورد تاکید قرار داده‌اند.

شاکر با اشاره به اینکه، مخاطب مانع‌زدایی هر سه قوه است و باید همه بیش از پیش در این مورد احساس مسئولیت کنند،عنوان کرد: هر سه قوه قضائیه، مقننه و مجریه باید در این ارتباط احساس تکلیف کنند و با تمام توان و با همه ظرفیت وارد عمل شوند.

این مقام مسوول با بیان اینکه بسیج متشکل از نیروهای مردمی، انقلابی و ولایتمدار نیز همانند سال‌های گذشته منویات رهبری را فصل الخطاب می‌داند، خاطرنشان کرد: این ظرفیت عظیم برای تحقق شعار سال با تمام قدرت در خدمت انقلاب است، به طور قطع هرجا احساس نیاز شود با تمام توان و توام با احساس مسئولیت حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری فارس" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.