لزوم افزایش رضایتمندی مراجعین از خدمات دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 فروردین 1404 - 09:59
کرمان-رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کرمان بر لزوم افزایش رضایتمندی مراجعین از خدمات دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا وحیدی گفت: هماهنگی میان کلیه واحدهای دستگاهی به منظور یکپارچگی اطلاعات مکان محور استان کرمان و تدوین و اصلاح روش‌ها، رویه‌ها و فرایندهای اجرای کار از وظایف کارگروه جی نف است که

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای انجام سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۴۰۵ افزود: یکی از مقدمات جدی انجام سرشماری، نصب پلاک‌های تلفیقی است که باید صدور و نصب آنها در اسرع وقت توسط متولیان امر انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کرمان، آمار ارسال و وصول خریدهای اینترنتی را مبنای خوبی برای احصای علایق و نیازمندی‌های شهروندان کرمانی دانست و گفت: با توجه به شعار سال می‌توان بر این اساس نسبت به سرمایه‌گذاری برای تولیدات مورد نیاز هم استانی‌ها برنامه‌ریزی کرد.

وحیدی، بر لزوم افزایش رضایتمندی مراجعین از خدمات دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تاکید کرد و افزود: با توجه به ماهیت خدمات اداره کل پست استان کرمان خدمت رسانی و سرویس دهی مناسب به مراجعین می‌تواند افزایش رضایتمندی مراجعین و خدمت گیرندگان که طیف وسیعی از جامعه را در بر می‌گیرد به دنبال داشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.