سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فرآیند نوبتدهی الکترونیکی برای ملاقاتهای حضوری از طریق سامانه پاسخگویی در ادارهکل فرآوردههای طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک راهاندازی شد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو گفت: این اقدام با هدف ساماندهی مراجعات حضوری و افزایش بهرهوری در پاسخگویی به درخواستهای شرکتها صورت گرفته است و از این پس، مراجعه به کارشناسان تنها با دریافت وقت قبلی از طریق سامانه انجام میشود.
مهندس سعید کاظمی افزود: راهاندازی این سامانه با هدف تسهیل ارتباط مستقیم و هدفمند میان مراجعان و کارشناسان اجرایی شده است.
کاظمی خاطرنشان کرد: کارشناسان موظف هستند پس از پایان هر جلسه حضوری، ضمن ثبت زمان خروج فرد، وضعیت تیکت را به حالت حلشده تغییر داده و با انتخاب گزینه ارجاع به مرحله بعد، فرآیند را در سامانه تکمیل کنند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.