ساماندهی روش پاسخگویی به مراجعان سازمان غذا و دارو

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 فروردین 1404 - 11:25
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو، از ساماندهی روش پاسخگویی به مراجعان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایفدانا، سعید کاظمی، با اشاره به راه‌اندازی فرآیند نوبت‌دهی الکترونیکی در سامانه تیکتینگ، گفت: این اقدام با هدف ساماندهی مراجعات حضوری و افزایش بهره‌وری در پاسخگویی به درخواست‌های شرکت‌ها صورت گرفته و از این پس، مراجعه به کارشناسان تنها با دریافت وقت قبلی از طریق سامانه انجام می‌شود.

وی افزود: پاسخگویی کیفی و به‌موقع به درخواست‌ها و تمرکز در رفع موانع و چالش‌های مراجعان، همواره از تأکیدات رئیس سازمان غذا و دارو بوده و راه‌اندازی این سامانه نیز در همین راستا و با هدف تسهیل ارتباط مستقیم و هدفمند میان مراجعان و کارشناسان اجرایی شده است.

کاظمی همچنین خاطرنشان کرد: کارشناسان موظف هستند پس از پایان هر جلسه حضوری، ضمن ثبت زمان خروج فرد، وضعیت تیکت را به حالت «حل شده» تغییر داده و با انتخاب گزینه ارجاع به مرحله بعد، فرآیند را در سامانه تکمیل کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.