ثروتمندان بیشتر چه خودروهایی سوار می‌شوند؟ (+ اینفوگرافی)

عصر ایران جمعه 29 فروردین 1404 - 01:06
برای انجام این تحلیل، اس اند پی گلوبال موبیلیتی داده‌های درآمدی از سرشماری ایالات متحده را با داده‌های ثبت خودرو و وفاداری مشتریان خود ترکیب کرده است. خانوارهای فوق‌ثروتمند به عنوان خانوارهایی با درآمد سالانه بیش از ۵۰۰,۰۰۰ دلار تعریف شده‌اند.

اگرچه ممکن است فکر کنید ثروتمندان برندهای لوکس سوار می شوند، داده‌های جمع‌آوری شده توسط S&P Global Mobility یافته‌های جالبی را نشان می‌دهد.

به گزارش روزیاتو، اینفوگرافی زیر، رتبه‌بندی برندهای خودروی محبوب ثروتمندان آمریکایی را بر اساس سهم درصدی هر برند از ثبت‌نام‌های جدید در ایالات متحده را نشان می دهد.

ثروتمندان بیشتر چه خودروهایی سوار می‌شوند؟ (+ اینفوگرافی)

برای انجام این تحلیل، اس اند پی گلوبال موبیلیتی داده‌های درآمدی از سرشماری ایالات متحده را با داده‌های ثبت خودرو و وفاداری مشتریان خود ترکیب کرده است. خانوارهای فوق‌ثروتمند به عنوان خانوارهایی با درآمد سالانه بیش از ۵۰۰,۰۰۰ دلار تعریف شده‌اند.

محبوبیت تسلا در میان افراد فوق‌ثروتمند

تسلا محبوب‌ترین برند در میان افراد فوق‌ثروتمند آمریکاست که سهم چشمگیر ۱۹.۳ درصدی از ثبت‌نام‌های خودروهای جدید را به خود اختصاص داده است.

ثروتمندان بیشتر چه خودروهایی سوار می‌شوند؟ (+ اینفوگرافی)

این محبوبیت احتمالاً به دلیل ترکیب فناوری و عملکرد الکتریکی تسلا است که می‌تواند برای خریداران ثروتمندی که به نوآوری و پایداری محیط زیست اهمیت می‌دهند، جذاب باشد.

در واقع، احتمال خرید خودروی برقی توسط افراد فوق‌ثروتمند ۱۷.۵ واحد درصد بیشتر از آمریکایی‌های با درآمد متوسط است، یعنی ۸۵.۱٪ در مقابل ۶۷.۷٪. این موضوع می‌تواند توضیح دهد چرا ریویان (Rivian)، یک برند خودروی نسبتاً جدید، در رتبه دهم این رده‌بندی با سهم بازار ۳.۴ درصدی در میان افراد فوق‌ثروتمند قرار دارد.

چرا برندهای معمولی همچنان برای ثروتمندان جذاب هستند

برندهای معمولی مانند تویوتا و فورد همچنان در میان افراد فوق‌ثروتمند آمریکا جذابیت قوی خود را حفظ کرده‌اند.

برخی از این برندهای خودروی محبوب ثروتمندان آمریکایی می‌توانند تجربه‌ای عملی‌تر و قابل اعتمادتر ارائه دهند و جزو ارزان‌ترین برندهای خودرو از نظر هزینه‌های مالکیت و نگهداری هستند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.