آئودی RS Q8 منصوری: زردتر و قدرتمندتر +تصاویر

فرارو شنبه 30 فروردین 1404 - 20:22
منصوری در تازه‌ترین پروژه تیونینگ خود با سطل رنگ زرد سراغ شاسی بلند آئودی RS Q8 رفته است.

فرارو- نزدیک به یک سال از معرفی کیو۸ فیس لیفت و آراس کیو۸ توسط آئودی می‌گذرد و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد منصوری سراغ یکی از آنها رفته است و به سبک خودش تا جایی که می‌شد آن را متمایز و پرزرق و برق کرده است.

طراحی بیرونی: جسورانه قابل تحمل

آئودی RS Q8 منصوری: زردتر و قدرتمندتر +تصاویر

به گزارش فرارو به نقل از کار اسکوپس، طبق معمول، منصوری روی ظاهر بیرونی Q8 دست گذاشته است. جلوپنجره مشکی با لوگوی آئودی از جنس «فیبر کربن»، سپر بازطراحی‌شده با ورودی‌های هوای اضافه، مقدار زیادی تزئینات فیبر کربن، و چراغ‌های LED اضافه در پایین سپر که گویی می‌خواهد بگوید «من اینجا هستم، به من نگاه کن». این تغییرات در طراحی را می‌توان تهاجمی دانست، اما هنوز در حدی است که بتوان تحملش کرد!

آئودی RS Q8 منصوری: زردتر و قدرتمندتر +تصاویر

تغییرات در بخش کناری خودرو هم ادامه پیدا کرده و چرخ‌های سیاه و زرد چشم‌نواز، گلگیرهای جدید، و رکاب‌های متمایز اضافه شده‌اند. در قسمت عقب، دو اسپویلر روی سقف، یک اسپویلر کوچک روی درپوش صندوق، و البته «لوگوی منصوری» برای اینکه فراموش نکنید این ماشین را چه کسی تیونینگ کرده، به چشم می‌خورد.

یک دیفیوزر سفارشی و سه اگزوز عجیب‌وغریب نیز تغییرات نهایی بیرونی هستند. صادقانه بگوییم، اگزوز چهارگانه RS Q8 اصلی خیلی بهتر به نظر می‌رسید، اما خب، این سبک خاص منصوری است که همیشه یک چیزی اضافه دارد!

داخل کابین: زرد، زرد، و باز هم زرد!

آئودی RS Q8 منصوری: زردتر و قدرتمندتر +تصاویر

اما داخل کابین، منصوری یک خودنمایی تمام عیار را به نمایش گذاشته است! تقریباً هر سطحی با «چرم زرد درخشان» پوشانده شده: صندلی‌ها، پنل درها، داشبورد، فرمان، حتی ستون‌ها -همه‌چیز غرق در رنگ زرد است! آنها آنقدر در زردکاری پیش رفته‌اند که کفپوش را هم از چرم زرد ساخته‌اند. شاید الان زیبا به نظر برسد، اما به محض اینکه وارد یک جاده گلی شوید، تبدیل به یک فاجعه می‌شود! امیدواریم حداقل تمیزکردنش راحت باشد.

ارتقاء عملکرد: ۹۸۶ اسب بخار دیوانه‌وار!

آئودی RS Q8 منصوری: زردتر و قدرتمندتر +تصاویر

آئودی RS Q8 استاندارد با ۶۳۲ اسب‌بخار و ۸۵۰ نیوتنمتر گشتاور عرضه می‌شود. اما منصوری، چون همیشه به دیوانه‌وار بودن اعتقاد دارد، توربوشارژرهای بزرگ‌تر، سنسورهای فشار بوست اصلاح‌شده، فیلتر هوای اسپرت، اینترکولرهای آبی جدید، ECU بازنویسی‌شده، و دانپایپ‌های بدون کاتالیزور را به این شاسی بلند اضافه کرده است. نتیجه؟ یک خروجی قدرتمند با ۹۸۶ اسب‌بخار و ۱,۲۵۰ نیوتنمتر گشتاور، یعنی تقریباً  ۵۰٪ قدرت بیشتر از نسخه استاندارد!

هنوز قیمت رسمی این خودرو اعلام نشده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.