نامداری در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: طی ماههای گذشته ۹۵ هزار پوستر آموزشی با موضوعاتی نظیر نحوه صحیح نصب پمپ و مخزن، ۱۵ روش صرفهجویی در مصرف آب، جشن تکلیف و دیگر مفاهیم مرتبط طراحی و چاپ، توزیع و ۸۰ هزار قلم تبلیغاتی در قالب لیوانهای کاغذی، پکهای دانشآموزی و موارد مشابه بین گروههای هدف توزیع شده است.
وی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورتگرفته افزود: در همین راستا، ۱۹ پویش فرهنگی تحت عناوینی چون نخستین واژه آب، «پویش حامیان آب»، «ما مراقب آب هستیم»، «۲ درجه کمتر»، «روایت تحول» و "پویش مقابله با انشعابات غیر مجاز" با هدف آگاهسازی و جلب مشارکت عمومی در راستای حفظ منابع آبی راه اندازی و اجرا شده است.
نامداری همچنین از برگزاری و مشارکت در نمایشگاهها و جشنوارههای متعددی خبر داد که با هدف آموزش و ترویج الگوی صحیح مصرف آب برگزار شده و جامعه هدف این برنامهها بیش از ۷۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم، بهویژه دانشآموزان و خانوادهها بودهاند که به صورت مستقیم در این برنامهها حضور و مشارکت داشتهاند.
مدیر عامل شرکت آبفا البرز در پایان تصریح کرد: تولید و انتشار ۲۵۰ محتوای خبری و اطلاعرسانی در زمینه مصرف بهینه آب و عملکرد دو حوزه آب و فاضلاب، از دیگر اقدامات انجامشده بوده که با استقبال رسانهها نیز روبهرو شده است واین محتواها بیش از هزار و ۸۰۰ بار در رسانههای برخط، مجازی و مکتوب بازنشر شده که نشان از نگاه ویژه رسانهها و جامعه به موضوع آب و ضرورت مصرف آگاهانه آن دارد.