مرکز تماس فوریت های اداری ایران؛ گامی مؤثر برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان

مشرق نیوز دوشنبه 01 اردیبهشت 1404 - 10:18

به گزارش مشرق،علاءالدین رفیع زاده، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در توئیتی نوشت:

در بازدیدی که از مرکز تماس فوریت های اداری ایران ۱۲۸ داشتم ضمن بررسی فرآیند رسیدگی به تماس ها و درخواست های مردم به اطمینان رسیدم که انشاالله طرح موفقی خواهد بود و به زودی این طرح به صورت پایلوت در استان قزوین اجرا میشود که گامی مؤثر برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود.

مرکز تماس فوریت های اداری ایران؛ گامی مؤثر برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.