لینکدین نمایش تیک تأیید هویت کاربران خود را در پلتفرم‌های دیگر ممکن کرد

دیجیاتو پنج شنبه 04 اردیبهشت 1404 - 15:34
ادوبی از اولین همراهان این طرح لینکدین است و هم‌اکنون در پلتفرم Behance می‌توان نشان تأیید لینکدین را به پرتفولیو اضافه کرد. The post لینکدین نمایش تیک تأیید هویت کاربران خود را در پلتفرم‌های دیگر ممکن کرد appeared first on دیجیاتو.

لینکدین قصد دارد سیستم تأیید هویت رایگان خود را گسترش دهد تا سایت‌ها و پلتفرم‌ها بتوانند بدون نیاز به توسعه ابزار اختصاصی، تأیید هویت کاربران لینکدین را مشاهده کنند. ادوبی از اولین همراهان این طرح محسوب می‌شود.

ادوبی قابلیت تأیید هویت لینکدین را در اپلیکیشن جدید Content Authenticity و پلتفرم Behance اضافه کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا نشان «تأیید شده در لینکدین» را در پروفایل‌های خود در معرض نمایش بگذارند.

همچنین درصورتی‌که این افراد از ابزار Content Credentials ادوبی برای انتشار آثار خود استفاده کنند، هویت آنها هنگام اشتراک‌گذاری آثار در لینکدین نیز نمایش داده می‌شود. تصویر زیر تأیید هویت لینکدین را در Behance نشان می‌دهد:

رویکرد لینکدین برای مقابله با جعل هویت آنلاین

«اسکار رودریگز»، معاون اعتماد در لینکدین، به ورج می‌گوید:

«امروزه جعل هویت در اینترنت بسیار ساده‌تر و ارزان‌تر شده و حتی می‌توان آن را به‌شکلی انجام داد که باورپذیر به‌نظر برسد. اصالت برای لینکدین اهمیت بالایی دارد چرا که بنیان این پلتفرم بر اعتماد شکل گرفته است. پلتفرم‌های آنلاین همگی با چالش عدم اصالت مواجه هستند و به همین دلیل ما باور داریم همکاری با ادوبی می‌تواند به کاربران و شرکای لینکدین کمک کند تا به‌درستی از اصالت اطلاعات هویتی افراد اطمینان حاصل کنند.»

سیستم تأیید هویت لینکدین اولین بار در سال 2023 معرفی شد و به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعاتی مانند هویت فردی، محل کار و سوابق تحصیلی را از طریق کارت شناسایی دولتی یا ایمیل سازمانی تأیید کنند. از آن زمان تاکنون، بیش از 80 میلیون نفر از این ابزار استفاده کرده‌اند.

در کنار ادوبی، پلتفرم‌های تجاری دیگری مانند TrustRadius ،G2 و UserTesting نیز ازجمله پذیرندگان اولیه این سیستم هستند.

شبکه اجتماعی بلواسکای نیز این هفته از سیستم تأیید هویت خود برای حساب‌های «اصیل و شناخته‌شده» رونمایی کرد؛ سیستمی که از طراحی نشان آبی توییتر (ایکس فعلی) الهام گرفته است. توییتر که زمانی مرجع اصلی تأیید هویت آنلاین محسوب می‌شد، پس از خرید توسط «ایلان ماسک»، سیستم تأیید رایگان را کنار گذاشت و این نشان را به یکی از ویژگی‌های پریمیوم خود تبدیل کرد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.