محمدخانی: ۶۸ درصد مردم کمپین «تهران دوست‌داشتنی» را می‌شناسند

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 اردیبهشت 1404 - 18:00
محمدخانی با اشاره به پیمایش‌های میدانی صورت‌گرفته از آشنایی ۶۸ درصدی مردم تهران با کمپین «تهران دوست‌داشتنی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مدیران ارتباطی شهرداری تهران، عصر امروز با حضور محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، میثم قلی‌زاده مدیرکل رفاه، و جمعی از مدیران روابط‌عمومی شهرداری تهران برگزار شد.

ابراز همدردی سخنگوی شهرداری تهران با بندرعباس

عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مردم ایران به ویژه مردم بندرعباس و خانواده‌های داغ‌دیده، بیان داشت: از دو سال گذشته تا کنون و امسال برای سومین سال متوالی همکاری بسیار خوبی بین مجموعه‌های ارتباطی و فرهنگی شهرداری تهران در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، به ویژه جشن میلاد امام‌رضا (ع) و ویژه برنامه «امام‌رضایی‌ها» برقرار شده است.

برگزاری اجتماع امام رضایی‌ها در میدان ولیعصر

وی در ادامه در رابطه با جشن امام‌رضایی‌ها افزود: سال اول این جشن در محل سنتی نمازجمعه دانشگاه تهران برگزار شد. سال دوم در میدان خراسان و سال سوم در حدفاصل میدان هفت‌تیر تا میدان ولیعصر برگزار شد و امسال هم در همان فضای میدان ولیعصر در حد فاصل میدان هفت‌تیر تا میدان ولیعصر برگزار می‌شود. البته امسال ابعاد برگزاری این رویداد گسترش یافته است. ضمن اینکه این جشن همزمان با ایام سالگرد شهادت شهید سید ابراهیم رئیسی خواهد بود.

سخنگوی شهرداری تهران، افزود: این مراسم کارکرد دوگانه دارد؛ هم جشن ولادت امام رضا (ع) و هم بزرگداشت شهید رئیسی به عنوان یکی از چهره‌های شاخص و خادم امام‌رضا (ع) خواهد بود. از این منظر اهمیت مضاعفی پیدا کرده است.

محمدخانی در ادامه اظهار داشت: برگزاری رویدادهای میدانی برای شهرداری تهران یک تصمیم راهبردی است. اجتماعات بزرگ مردمی و زمینه‌سازی برای برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی در کنار مراسم‌های سوگ، برای ما اهمیت راهبردی دارد. این موضوع صرفاً یک سلیقه شخصی نیست، بلکه یک تصمیم کلان مطالعه شده و مبتنی بر مبانی متعدد است که طی این چهارسال نمونه‌های موفق آن را رقم زده‌ایم؛ از جمله جشن‌های غدیر، بدرقه اربعین و راهپیمایی جاماندگان.

وی با تأکید بر اهمیت فرهنگی و اجتماعی این برنامه گفت: این رویدادها اثر مستقیمی بر ایجاد وحدت و نشاط اجتماعی در جامعه دارد. جشن «امام‌رضایی‌ها» امسال یک اهمیت ویژه و راهبردی یافته است.

تأکید ۶۲ درصدی مردم پایتخت بر ضرورت اجرای کمپین تهران دوست‌داشتنی

سخنگوی شهرداری تهران در ادامه به نتایج پیمایش‌های انجام شده در رابطه با کمپین‌های اجتماعی شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: نتایج پیمایشی که در رابطه با کمپین «تهران دوست‌داشتنی» در تهران داشتیم نشان می‌دهد ۶۸ درصد مردم این کمپین را می‌شناسند. ۵۳ درصد گفته‌اند نگاهشان به پایتخت کشور بهبود یافته و حدود ۳۰ درصد احساس خوبی نسبت به خروجی‌های این کمپین داشته‌اند و حدود ۶۲ درصد ضرورت برگزاری چنین رویدادهایی را تأیید کرده‌اند.

وی با اشاره به چالش‌های اطلاع‌رسانی، افزود: در چنین شرایطی باید راه‌های متنوع و جدیدی را برای ارتباط مؤثر با جامعه امتحان کرد. یکی از این مسیرها، اجرای کمپین «تهران دوست‌داشتنی» بود که از سال گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد. این کمپین بستر مناسبی برای اطلاع‌رسانی و انتقال اخبار و مفاهیم امیدآفرین به شهروندان است.

افتتاح ساختمان بلدیه؛ به‌زودی

محمدخانی در ادامه به پروژه بلدیه و نمایشگاه تهران ۱۴۰۴ پرداخت و افزود: سرجمع فضای ایجاد شده در ساختمان جدید بلدیه ۱۸ هزار مترمربع است که در چهار طبقه (منفی دو، منفی یک، همکف و مثبت یک) به همراه پشت‌بام که آن هم ظرفیت قابل توجهی دارد، توسعه یافته است. این مجموعه بزودی افتتاح خواهد شد و به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی شهرداری تهران وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.