اخبار مناطق تهران، اولین تور گردشگری در منطقه ۹ تهران

ایرنا چهارشنبه 04 فروردین 1400 - 13:06
تهران _ ایرنا _ روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان نسبت به اکران اولین تور گردشگری مجازی با محوریت میدان و برج آزادی به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ اقدام کرد.
اخبار مناطق تهران، اولین تور گردشگری در منطقه ۹ تهران

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، در فاز اول پروژه سعی شده تا با تولید محتوایی از میدان و فضای بیرونی آزادی به صورت سه بعدی و ۳۶۰ درجه، امکان بازدید شهروندان از میدان و نماد مدرنیته پایتخت به نمایش درآید.

همچنین در فاز دوم پروژه فضای داخلی برج آزادی شامل؛ بخش ایران شناسی، سالن موزه، تالار آیینه، راهرو اقوام و معماری چهار طبقه ایی برج آزادی به صورت مجازی قابل بازدید است.

روابط عمومی منطقه ۹ قصد دارد تا در فازهای بعدی، دیگر اماکن دیدنی منطقه از جمله؛ بوستان المهدی(عج)، پارک آموزش ترافیک، آستان مقدس امام زادگان عبدالله و زید، مرکز فناوری های هوشمند شهری و اندیشه سرای دکتر قریب را به صورت مجازی به نمایش بگذارد.

به گزارش ایرنا، منطقه ۹ شهرداری تهران در غرب شهر تهران قرار دارد، این منطقه از ۲ ناحیه تشکیل شده و دارای هشت محله است که ناحیه یک شامل سه محله و ناحیه ۲ شامل پنج محله است.

استاد معین، دکتر هوشیار، دستغیب، امام زاده عبدالله(ع)، مهر آباد، شمشیری، سر آسیاب و فتح صنعتی از محله‌های منطقه ۹ است و فرودگاه مهرآباد، پادگان جی، پارک المهدی از مهمترین اماکن این منطقه به شمار می‌رود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.