سیلاب در برخی روستاهای ارومیه بدون خسارت جدی و آسیب جانی مهار شد

ایرنا پنج شنبه 05 فروردین 1400 - 09:48
ارومیه- ایرنا- سرپرست فرمانداری ارومیه گفت: سیلاب ناشی از باران های شدید طی ۲۴ ساعت گذشته به ویژه در مناطق جنوب غربی این شهرستان بدون خسارت جدی و آسیب جانی مهار شده است.
سیلاب در برخی روستاهای ارومیه بدون خسارت جدی و آسیب جانی مهار شد

رسول مقابلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه شاهد بارش قابل توجه نزولات آسمانی و رحمت الهی در ارومیه بودیم که علاوه بر زیبایی های خود، بروز سیل را نیز موجب شد.

وی اضافه کرد: با تدابیر ستاد مدیریت بحران و هشدارهای صادر شده از طریق رسانه ها، خسارت چندانی را در ارومیه شاهد نبودیم.

سرپرست فرماندار ارومیه ادامه داد: بر اثر این بارش بسیار خوب، به ۱۰ روستا در باراندوز و روستاهایی در بخش سیلوانا به ویژه در حوزه راه‎‌ها، پل‌ها و خطوط انتقال آب خساراتی وارد شد که با اقدامات به موقع خسارت جدی و آسیب جانی نداشتیم.

مقابلی اظهار کرد: وضعیت روستاهای درگیر با سیلاب به حال طبیعی بازگشته و به جز روستای سوله دوکل تمامی راه ها باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی گفت: با توجه به تداوم ذوب برف ها و احتمال افزایش حجم آب رودخانه و انهار، مردم همچنان از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کرده و فاصله خود را حفظ کنند.

به گزارش ایرنا، طی کمتر از ۴۸ ساعت گذشته بارش های بسیار خوبی را در آذربایجان غربی شاهد بودیم که به صورت باران بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.