حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی زنجان پنج قربانی گرفت

ایرنا پنج شنبه 05 فروردین 1400 - 10:13
زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: از ابتدای فروردین ماه تاکنون /۱ تا ۵ فروردین جاری/ بر اثر وقوع پنج فقره حادثه رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان پنج نفر جان باختند.
حوادث رانندگی در مسیرهای ارتباطی زنجان پنج قربانی گرفت

سرهنگ مهدی میناخانی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این حوادث رانندگی در جاده ترانزیت زنجان - خرمدره، آزاد راه زنجان - قزوین و محور های فرعی این استان اتفاق افتاد، افزود: طی مدت یاد شده چندین فقره تصادف جرحی و خسارتی نیز رخ داد.

وی اظهار داشت: میزان تردد وسایط نقلیه در سطح مسیرهای ارتباطی این استان از ۲۶ اسفند ماه ۹۹ تا روز گذشته / ۴ فروردین ماه/ ۱۲۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال داشت و اما در حال حاضر تردد خودروها در مقایسه با روزهای نخست فروردین ماه جاری کمتر شده است.

میناخانی، تصریح کرد: آخرین حادثه رانندگی منجر به فوت در سطح مسیرهای ارتباطی این استان حوالی ساعت ۲۳/۳۰ شب گذشته /چهارشنبه شب/ در کیلومتر ۳۷ آزادراه زنجان - قزوین اتفاق افتاد و سرنشین خودروی وانت نیسان بر اثر واژگونی خودرو و شدت صدمات و جراحات وارده فوت کرد.

وی افزود: با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی، تردد وسایط نقلیه در سطح جاده های ارتباطی زنجان نسبت به پارسال بیشتر است و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی از رانندگان انتظار می رود با دقت و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.