۱۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد

ایرنا پنج شنبه 05 فروردین 1400 - 16:11
اراک _ ایرنا _ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس نتایج قطعی آزمایشگاهی ۱۲۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی شناسایی شده است.
۱۲۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد

دکتر سید « محمد جمالیان» عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با احتساب این آمار، مجموع مبتلایان به کرونا در استان مرکزی  تاکنون به ۳۸ هزار و ۹۰۳ نفر رسیده است.

وی بیان کرد: ۱۹ نفر از مبتلایان جدید کرونا در این استان به منظور دریافت خدمات وامکانات تخصصی ویژه در بیمارستان‌های استان مرکزی بستری و ۱۰۳ نفر نیز درمان‌های خود را به صورت سرپایی پیگیری کرده‌اند و باید تا بهبود کامل در منازل قرنطینه باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: در شبانه روز اخیر یک نفر در این استان نیز بر اثر کرونا جانش را از دست داده است.

دکتر جمالیان اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی تاکنون،یک‌هزار و ۴۹۹ نفر بر اثر این بیماری فوت شده‌اند.

وی گفت: در روزهای اخیر شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور از جمله کاشان، تهران، فیروزکوه، دماوند و بوشهر روند صعودی داشته و می‌طلبد که  مردم استان مرکزی هوشیار باشند و خطر را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نخستین مورد مثبت ویروس کرونا استان مرکزی، اول اسفندماه سال ۹۹ در اراک، پس از قم به ثبت رسیده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.