۲ فوتی در ۲۴ ساعته گذشته/آمار جدید بیماران کرونایی استان همدان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 05 فروردین 1400 - 16:30
همدان_سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متاسفانه آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان همدان طی بیست و چهار ساعت گذشته با ٢ مورد جدید به ١۵۵٨ مورد رسیده است.
۲ فوتی در ۲۴ ساعته گذشته/آمار جدید بیماران کرونایی استان همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طاهری اظهار کرد: مجموع مبتلایان به کرونا در استان همدان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون با افزایش ٨ مورد طی روز گذشته به ده هزار و ۶٩٢ نفر رسیده است.

وی افزود: همچنین تعداد ٢۵۵ مورد مراجعه به اورژانس سرپایی با علائم تنفسی مشکوک به کرونا داشتیم که از این تعداد ٣٨ مورد در بخش عادی، ١۴ مورد در بخش ICU و حال ٢۶ مورد وخیم گزارش شده است.

طاهری همچنین اظهار داشت: آمار مبتلایان در شهرستان‌های اسدآباد ٣٨٧ مورد، بهار ۶٣١ مورد، تویسرکان ۶۷۶ مورد، رزن ۴۶٧ مورد، درگزین ۲۰٢ مورد و فامنین ۱٩٢ مورد، کبودراهنگ ۶۸۵ مورد، ملایر ١٩۴٠ مورد، نهاوند ١١٨۴ مورد و همدان ۴٠۴۶ مورد می‌باشد.

وی همچنین افزود: آمار مبتلایان خارج از استان همچنان ٢٨٢ مورد می‌باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.