پیاده سازی شعار سال جاری در دستور کار مدیران اجرایی باشد

خبرگزاری مهر شنبه 07 فروردین 1400 - 12:53
بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: باید افزایش تولید و استفاده از منابع موجود در استان برای پیاده سازی شعار سال جاری و بهبود فضای کسب و کار مورد توجه مدیران باشد.
پیاده سازی شعار سال جاری در دستور کار مدیران اجرایی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به شعار سال جاری بیان کرد: تاکید رهبری طی سال های اخیر بر تولید و رسیدگی به اوضاع اقتصادی و معیشتی بوده که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی با اشاره به برنامه های دشمن برای ایجاد موانع و مشکل در تولید و معیشت، بیان کرد: در حال حاضر در جنگ اقتصادی نابرابر هستیم.

ملانوری با بیان اینکه علی رغم این تحریم ها و با گذشت و صبر مردم وضعیت اقتصادی قابل تحملی داریم، اظهار کرد: شعار سال جاری و تاکید رهبری سرمشقی برای مردم و مسئولان بوده و به عنوان یک منشور اخلاقی و رفتاری، باید پیاده سازی شود. 

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: نیاز است با افزایش تولید از طریق استفاده از منابع موجود در استان، شعار سال را پیاده سازی کرده و فضای کسب و کار را بهبود دهیم.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته در راستای پشتیبانی از  تولید و رونق اقتصادی تلاش هایی زیادی انجام شده است، گفت: در چند ماهه پایان سال گذشته، در سفر مقامات کشوری تفاهم نامه های مطلوبی در راستای بهبود وضعیت تولید استان به امضا رسید.

لزوم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو

ملانوری اظهار کرد: شعار سال جاری و توجه به تولید به طور جد در دستور کار سیستم مدیریت اجرایی استان قرار می گیرد و با علم و تخصص در مسیر توسعه و اهداف انقلاب گام بر می داریم.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته در زمینه مسائل فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و غیره گام های مطلوبی برداشته شد، گفت: همچنین در امر مبارزه با ویروس کرونا و اجرای برنامه رزمایش کمک های مومنانه اتفاقات خوبی رخ داده است.

ملانوری با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: طی سال گذشته کاندیداها برای شورای اسلامی شهر و روستاها ثبت نام کرده و استقبال بالایی در این زمینه شده است. 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات افتخاری برای نظام بوده که می طلبد همچون گذشته مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.