رای تجدید نظر تا پایان اردیبهشت می‌آید؛ / عزیزی‌خادم: میراث بدی در پرونده ویلموتس گذاشتند

ورزش سه شنبه 07 فروردین 1400 - 20:20
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد با تیم حقوقی قوی در حال پیگیری در پرونده سرمربی سابق تیم ملی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز تیم ملی ایران با اشاره به مشکلاتی که فدراسیون با آن مواجه است، ابراز کرد: مبحث مهمی که در مدت کوتاه حضورمان در فدراسیون فوتبال با آن برخورد کردیم و میراث بدی بوده، پرونده ویلموتس است. تیم حقوقی بسیار قوی فدراسیون در حال پیگیری این پرونده است تا مشکلاتی که در این میراث بد برای فدراسیون و وزارتخانه‌های ورزش و رفاه وجود دارد را برطرف سازیم.

 

او ادامه داد: سعی داریم بهترین اتفاقات برای فوتبال ملی بیفتد و فکر می‌کنم تا پایان اردیبهشت‌ماه نتیجه نهایی رای تجدید نظر فیفا خواهد آمد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصریح کرد: امیدوار هستیم فضای فدراسیون فوتبال را باز کنیم چراکه فدراسیون در اجرای برنامه‌ها و مذاکره با اهالی فوتبال مصمم است و درِ فدراسیون به روی افراد متبحر، اسطوره‌ها، فوتبالی‌ها و ... باز است. دست همه را به گرمی می‌فشاریم و از همه می‌خواهیم کمک کنند تا فضایی که در چند دهه اخیر برای فدراسیون فوتبال وجود داشته، برطرف شود.

 

عزیزی خادم تاکید کرد: قطعا فدراسیون فوتبال در اجرای برنامه‌ها شتاب زده عمل نخواهد کرد و آستانه تحمل خود را بالا می‌برد. سعی می‌کنیم در انتخاب‌های فدراسیون مشورت‌پذیر باشیم و سعی خواهیم کرد در هیچ زمینه‌ای توصیه‌پذیر نباشیم.

 

او یادآور شد: مهم‌ترین گلوگاه فدراسیون فوتبال، توسعه فنی است؛ موضوعی که در ادوار گذشته به خوبی عمل نشده ولی در فدراسیون فوتبال جدید تمام انتخاب‌ها و برنامه‌ریزی‌ها از بخش توسعه فنی بیرون می‌آید.

 

 

 

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایران اضافه کرد: با خیلی از افراد صاحب نظر و خوشنام در حال مذاکره هستیم و قطعا از آنها دعوت می‌کنیم تا ما را در توسعه فنی همراهی کنند. قطعا هر خروجی که از توسعه فنی بیرون بیاید، پس از مصوبه هیئت رئیسه، اجرا خواهد شد.

 

عزیزی خادم با بیان اینکه نکته مهم برای ما رضایت‌مندی افکار عمومی است، ابراز کرد: هر تصمیمی در مجمع فدراسیون فوتبال بگیریم، سعی خواهیم کرد توصیه‌پذیر نباشیم. البته طبیعی است که مقاومت‌هایی باشد و عده‌ای از برخی تصمیمات ناراضی شوند، اما مهم‌ترین اتفاق برای ما رضایت‌مندی مردم خواهد بود و این مسئله را به نارضایتی عده‌ای ترجیح می‌دهیم.

 

او عنوان کرد: امیدوار هستم با همراهی رسانه‌ها انسجام ملی و اتحادی که برای حمایت از تیم ملی ایران به‌عنوان سمبل فوتبال ملی شکل گرفته، مدیریت شود. بی‌نهایت به لطف خدا امیدوار هستم تا تیم ملی با وجود ظلم‌هایی که شده، ملت ایران را در این شرایط اقتصادی سخت خوشحال کند و به جام جهانی برود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.