دمای هوای البرز 9 درجه کاهش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم شنبه 07 فروردین 1400 - 20:34
گروه استان‌ها- مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه دمای هوای استان البرز تا 9 درجه کاهش می یابد، گفت: احتمال آسیب تندباد به سقف خانه‌ها، سازه‌های موقت و گلخانه‌ها وجود دارد.

آرش بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در خصوص وضعیت هوای استان البرز طی ساعتهای آینده، اظهار داشت: طبق گزارش نقشه‌های هواشناسی استان البرز با تقویت فشاری سطح زمین از امروز ظهر تا اواسط فردا در منطقه البرز مرکزی شاهد باد شدید لحظه ای و گرد و خاک و افزایش آلایندگی‌ها هستیم.

وی با اشاره به کاهش محسوس هوا در استان البرز، افزود: این کاهش دما بین 6 تا 9 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز در خصوص مخاطرات در این ایام، بیان کرد: به دلیل وزش باد نسبتا شدید و لحظه‌ای احتمال آسیب به سقف خانه‌ها، سازه‌های موقت، گلخانه‌ها و بنرهای تبلیغاتی وجود دارد.

بهاروند احمدی خاطرنشان کرد: همچنین آسیب به محصولات کشاورزی، یخبندان، لغزندگی سطح جاده و کاهش کیفیت هوا در برخی ساعات، سبب قرار گرفتن در وضعیت نا سالم برای تمامی گروه ها قرار می‌گیرد.

وی نیز در توصیه به کشاورزان برای کاهش خسارت به محصولات کشاورزی، گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی به باغداران و کشاورزان به دلیل یخبندان و کاهش محسوس دما انجام شود.

انتهای پیام/ش

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.